poniedziałek, 17 września 2018

Dobry wieczór!

Dobry wieczór baaaardzo! :)

"Już na polu wstawał świt
Wdzierał się w tę noc jak zgrzyt!"

Tak niegdyś śpiewał Rudi Schubert w piosence kombajn Bizon.
Maszyna ta od dawien dawna zawsze mnie fascynowała. Rok w rok kiedy wraz z bratem przebywałem na wakacjach na wsi u naszej babci, czerwony król polski pól-był moją obsesją. Nie, to wcale nie jest nadużycie! Już jako mały chłopiec interesowałem się tą wielką maszyną. Brudną, zakurzoną i wydająca wspaniały dźwięk silnika SW-400. Podczas gdy inni biegali za różnymi sprawami ja brałem aparat i biegałem od pola do pola za kombajnem :)
Moje szerokie zainteresowania nie wygasły nawet kiedy skończyłem studia... co prawda może na jakiś czas coś je stłumiło, człowiek musiał zająć się innymi rzeczami ale gdzieś w głębi mnie pozostała nuta fascynacji tym polskim Bizonem.
I tak o to przyszedł czas by spełniać wizje i fantazje z dzieciństwa. Teraz jako młody inżynier i pasjonat modelarstwa (początkujący modelarz- tak to brzmi lepiej :) pragnę Wam przedstawić zarys mojego nowego projektu :)

Będzie to kombajn Bizon Z056 w skali 1:32 z oryginalnymi wymiarami, z prawidłowymi proporcjami oraz w większej części wykonany z blachy :) Oprócz modelarstwa zawsze interesowałem się grafiką 3D. Z tego powodu mój projekt w pierwszej fazie powstaje na komputerze, używam programu by modelować złożenia, blachy i poszczególne części kombajnu :)
Wrzucam Wam i przedstawiam pierwsze efekty moich wizji :) Mam nadzieję że pomysł ten zostanie pozytywnie przyjęty i że chętnie będziecie dodawać mi otuchy w dalszych pracach :) Pierwsze blachy będę miał zrobione jakoś pod koniec tego lub z początkiem następnego tygodnia :)
Będą dwie wersje kombajnu :) Jedna z daszkiem a druga z kabiną.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz